The first job in your career starts here!

District Manager

Integral Retail Recruitment Inc.

This is a Full-time position in Montréal, QC posted July 21, 2017.

Looking for a Sales Driven

District Manager

Montreal, QC

Our client is a retailer with locations across the country and still growing. The company prides themselves on having something for every budget. The successful candidate will receive competitive wages, full benefits, excellent training and bonuses. This retailer provides great opportunity for career advancement.

What you’ll need to work for this phenomenal brand?

·         A completed Bachelors Degree preferably in Business Management.

·         Minimum of 5 successful years in a multi-unit environment

·         Minimum 2 years in a management role

·         Bilingual – English & French

·         Self starter, excellent interpersonal and communication skills, ability to train, motivate and lead, highly organized, flexible, creative.

What will you be doing?

Responsible for the overall operation of 14 stores/ branch, including manager/ staff, customer service, security of people and assets, maintenance of proper cash controls.

Actively recruit, conduct interviews, hire and ensure training, prepare and deliver monthly performance evaluations, feedback and discipline. Build a team.

Able to achieve or exceed all critical corporate quality standards and sales targets.

Provide and ensure quality customer service is constantly delivered at all times.

Review and act upon daily and monthly financial results setting priorities and actions for improvement. Participate fully in the budgeting process.

Maintain all operating systems to ensure full compliance with Policies and Procedures including security measures.

Plan and conduct regular meetings and prepare and distribute agenda and minutes with all team members.

Manage risk and co-ordinate effective collection activities.

Complete tasks and assignments as directed by the Country Manager.

 

We want to hear back from the best district managers in the area.  Apply now with your word format resume to sdavison@integralretail.ca then feel free to call Sean Davison for a confidential chat at 416-260-4272. If you’ve been waiting for a career-changing role, this is it. Integral Retail Recruitment is Canada’s only International recruitment firm specializing in retail talent from the store floor to the Executive Suite. You’ll find all of our roles at www.integralretail.ca and like us on Facebook for updates.

Gérant de District

Appel à tous les gestionnaires de District & de gestionnaires de zone dans la formation

Montreal, QC

Notre client est un détaillant avec emplacements à travers le pays et toujours en croissance. La société se targue d’avoir quelque chose pour tous les budgets. Le candidat recevra tous les avantages, des salaires concurrentiels et bonus de formation excellente. Ce détaillant offre de grande possibilité d’avancement professionnel.

Ce que vous devrez travailler pour cette marque phénoménale ?

Un rempli de baccalauréat, de préférence en gestion d’entreprise.

Minimum de 5 années de succès dans un environnement multi-unit

Minimum 2 ans dans un rôle de gestion

Bilingue – Anglais & Français

Démarreur auto, excellentes aptitudes interpersonnelles et de communication, capacité à former, motiver et diriger, créatif, flexible et hautement organisée.

Ce que vous ferez ?

Responsable du fonctionnement global de 14 magasins / branche, y compris le gestionnaire / personnel, service à la clientèle, la sécurité des personnes et des biens, entretien d’argent bon contrôles.

Activement recruter, mener des entrevues, embaucher et assurer une formation, préparer et livrer mensuel discipline, les commentaires et les évaluations de rendement. Construire une équipe.

Capable d’atteindre ou de dépasser toutes les cibles de ventes et les normes de qualité entreprise critique.

Fournir et d’assurer le service clientèle de qualité est constamment remis en tout temps. Examiner et agir sur les résultats financiers quotidiens et mensuels, définissant les priorités et les actions d’amélioration.

Participer pleinement au processus budgétaire.

Maintenir tous les systèmes d’exploitation afin d’assurer la pleine conformité avec les politiques et procédures, y compris les mesures de sécurité.

Planifier et tenir des réunions régulières et préparer et distribuer l’ordre du jour et minutes avec tous les membres de l’équipe.

Gérer les risques et coordonner des activités de collecte efficace.

Toutes les tâches et les affectations comme dirigé par le directeur de pays. 

Nous voulons entendre des meilleurs gestionnaires de district dans la région.  Postuler avec votre résumé de format word à sdavison@integralretail.ca alors n’hésitez pas à appeler Sean Davison pour une conversation confidentielle à 416-260-4272. Si vous attendiez un rôle de changement de carrière, ça y est. Recrutement Integral de détail est Cabinet de recrutement International unique du Canada se spécialisant dans le talent de détail de l’étage du magasin à la Suite exécutive. 

 

 

 

 

Skills Required

  • Education level: High school
  • Work experience (years): 3-5 years

Package

Salary: N/D